Lycka!

image42


Talade nyss med min kära mor och hon ska komma hit på fredag o träffa mig, hur underbart är inte de? Ser verkligen fram emot att få krama om min kära mamma! Tänk att jag inte träffat mamma sen augusti, det är ju overkligt.. men ändå känns det inte som att det verkligen skulle vara så lång tid. Vi pratar ju varje dag nästan om allt o ingenting. Min mamma är som min bästa vän, helt underbar! =)

Det är en slödag idag måste jag säga.. jag har visserligen tvättat o sådär.. fyllt i papper som ska till försäkringskassan och gått igenom mitt nya schema lite. Men annars har jag inte gjort många knop, kollat på nåt avsnitt av Private Practice o sen lyssnat på en massa musik bara.

Nu ska jag fixa o dona lite, sen borde man väl äta nåt - kanske ta en promenad med Bosse..eller Natacha..eller Bo Derrick..?? ;P

Have a nice day dear people!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0