imorgon

imorgon hoppas jag att man känner sig piggare, att man lyckas skärpa till sig.

det gick bra på jobbet idag. och jag har fått ett fem veckors schema att gå efter - det är ju jätte bra!

Niklas kliver fortfarande omkring i mitt huvud men dte kanske är okej? det kanske får vara så nån dag..

Imorgon ska jag försöka ta mig ork att tända ett ljus o lämna blommor på platsen där han dog. men vi får se hur jag gör med det, ska prata med cizzi o se om hon gör mig sällskap i så fall, hon var ju dit idag också flera ggr..

på torsdag anländer Nina o Elina till stan! Det känns jätte kul, va längesen ja träffa dom känns de som! Och Nina som ska stanna så länge här uppe, jag kommer visserligen jobba en hel del men ändå! Vi kommer hitta tid tillsammans ändå!

och på fredag kommer J hem, vilket också glädjer mig mycket..
och det blir inge Mustasch i helgen som de va tänkt. tror jag tänker va nykter. ska visserligen självklart gå på mlis inflyttnings-förfest men tror ja håller mig nykter faktiskt. man kan ha jävligt kul ändå!

 
nu tror ja de blir film o sen hoppas jag att ja kan somna.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Men glöm att du ska va nykter på lördag! :P

2008-02-25 @ 22:18:08
URL: http://mlish.se
Postat av: Anonym

Lägg till min blogg i länkar? EH!!! =D

2008-02-26 @ 03:37:48
URL: http://besegraren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0