hemma igen

Nu är jag äntligen hemma igen, denna dag har varit bra! Jag har "jobbat".. eller ja de va ju bara en introduktionsdag så nå jätte mycke har man ju inte gjort, gått efter en tjej bara o tittat typ, försökt lära sig lite rutiner och att hitta i dessa stora byggnader. Tror ändå att det kommer gå bra och att jag kommer att trivas. Jätte härlig och positiv personal vilket gjorde att dagen på nåt sätt kändes väldigt lätt.

Efter ja slutat gick ja till Ego o solade och det var verkligen skönt efter att ha gått en hel dag fram o tillbaka, upp o ner o hit o dit. :) Nu är man hemma, har precis kommit ur duschen o hade tänkt bänka mig i soffan eller nåt, läsa eller så.. Men då säger min far att vi snart ska åka igen för vi ska till Britta's och äta ikväll. Så ingen soffa för mig än iaf.

Jepp, bäst man gör sig iordning o får på sig nå kläder då!

Hejdååå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0