fullt ös

ja den här dagen har det varit fullt ös. Först jobbet, gick rätt bra idag, fick göra lite mer och kanske få en lite större överblick över saker o ting, nice! Direkt när ja slutat så bar de iväg ner på stan - träffa syster Maria som ja tänkte fika med.. de blev en sväng till Hedbergska där vi träffa Eva o Johanna en snabbis. City café o kaffe o massa surr me Maria - och en hel massa skratt också: "ibland är man verkligen för dum".. Anders kom o joina en stund och även Johanna ramla in när hennes skola va slut 14:30.

Jag o Johanna iväg åt ett håll, Maria o Anders åt ett annat.. destinationen för mig o Johanna var nu en klädaffär där vi kan hitta en present åt Britta. Och guess what? Vi lyckades! För vi är så himla bra tillsammans - så jäkla medvetna om allt! ;P
Resten av tiden var hur kul som helst. Vi åt mat o sen sprang vi omkring inne på In som två 13 åringar som inte vet hur man beter sig, gick o fnittra o fjanta oss angående en viss J som ville träffas.. haha.. det var verkligen hur kul som helst! Jag o Johanna is the shit.
Vi träffade iaf efter många Om och Men en viss J med kompis, surrade lite och efteråt fnittrade vi igen som små barn.. helt otroligt. Efter att ha suttit en stund o vilat oss från bravaderna som lever på stan så var det dags för mig att springa iväg mot Ego för en timmes dans.
Dansen gick rätt bra den här gången o de va svettigt, jobbigt och riktigt kul!

På vägen hem såg jag att Emilie hade skickat mess.. och nu ska ni bara veta hur jätte super kvittrande glad jag blev när jag läste innehållet... innehållet löd: "Vi blir hemma i helgen".. gissa om ja blev glad?? Jag ringde Mli på stört o ifrågasatte detta underbara val! Nu kanske ja får leka me min Mli imorgon - och Johan också för de va en evighet sen. =)

Nu har man duschat för en stund sen o väntar på att en viss herreman ska höra av sig så ska vi se vad vi hittar på ikväll.

Ha en bra kväll folket!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sara

fullt ös medvetslös :P

2008-02-22 @ 20:40:23
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0