another day

uttråkad, det är ett ord jag gärna använder eftersom det är något som jag verkligen är nu på dagarna.

Imorgon ska jag få nåt vettigt gjort, det måste jag lova både mig själv och er nu.
För idag har blivit en slödag, tog o vilade mellan 11:30 - 13:00. Sen efter det har jag inte gjort mycket vettigt, kollat nå serier och inte mycket mer. Har visserligen plockat ur diskmaskin o städat upp lite men det får man inte många poäng för antar jag.

Nu skäller hunden så jag antar att någon familjemedlem är på inkommande. Syster kommer hit ikväll med hennes pojkvän på middag så då blire ju lite av det sociala idag iaf då.

Jag förundras över hur mycket kontakter jag tappat när jag befunnit mig i Finland. De personer jag skulle kunna umgås med, som är mina vänner bor i Stockholm, och Mia bor i Oslo så henne blire svårt att umgås med. Och kan man ringa till folk som man inte träffat på över 2 år? Jag har ju visserligen mina brudar i Sollefteå, men det är ju där de.. En bit dit å. Och Carolin som praktiserar i Bispgården - kom till Sundsvall nu, jag vill leka! :P

Jaja, nu ska ja hjälpa till med mat o diverse bestyr. Hej svejs!


Imorgon anländer denna underbara Sonja till Stockholm o det tycker jag är great, då får ja surra med henne hur mycket jag vill! Jag saknar mina älskade vänner från Finland.. Kom hit o lek med mig brudar! :D

Sonja o Jag på Juldagen

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Carolin

Jag tänkte fara in till Sundsvall nu till helgen 15-16-17. I'll call you! :)

2008-02-11 @ 19:21:24
URL: http://myfiction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0