allvarligt?

jaa, ibland blir man så brydd så man vet inte om man ska skratta eller gråta.. här har DU gått o sagt att ja måste gå vidare i mitt liv o tänka på mig själv. Sen händer det en jäkla egentligen skit sak när man tänker efter i detta sammanhang och då blir du arg och känner dig sårad? Och det får man höra om fortfarande även fast vi inte ens bor i samma land längre och inte har mycke kontakt.. och dessutom var det ett bra tag sen de hände..och framför allt så har jag ju gått vidare och tänker på mig själv, är du inte nöjd dårå?.... hur i hela friden kan du känna dig sårad som inte har några som helst känslor för mig? Jag undrar vem som är svag nu, vem som beter sig som en barnunge...?? Och jag undrar varför du bryr dig? Och varför jag bryr mig egentligen framför allt..?
Jaja, irritationens nycker =)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0