A new day..

Jag tog mig upp, yes =) 05:30 ringde klockan och jag steg upp genast, känns bra. Dock så vakna ja totalt genomsvettig o bara funderade va de va frågan om.. ja va inte varm eller nåt utan bara svettig - som att man skulle haft feber eller nåt under nattens gång men det har jag förmodligen inte alls haft. Kändes sådär mindre trevligt bara...

Nu ska man snart åka iväg o få sin första introdusktionsdag vilket känns helt okej. Är inte pirrigt egentligen, har ju redan träffat hon jag ska gå med och jag har fått sett vart jag ska. Sen är det väl bara att gå med och vara uppmärksam och försöka lagra så mycket som möjligt på minnet.
I eftermiddag tänkte jag sola innan jag åker hem men sen blire väl att bara slappa kanske.. man brukar va rätt slut när man har haft första introduktionsdagen eftersom det är så mycket nytt, så många nya namn och ansikten och rutiner.

Sen är det bara imorgon kvar - sen är det helg! =)

Nu ska ja packa ihop mig o sen åka.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Ja vad är det egentligen på holmsta.. (?)
Det är ju gussjöpimpeln på dagen så de är väl nå grejs på holmsta efter de då dit folk får gå å bli full å odräglig =) passar utmärkt för mig =P

2008-02-21 @ 16:35:40
URL: http://dandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0