upprörd

För tillfället är jag lite upprörd.. kan dock inte förklara varför här för jag är upprörd över en så gammal sak och det kanske inte är rättvist att vara upprörd över det nu. Men jag är det och kan inte rå för det. Gamla tider passerar men det betyder inte att dom försvinner helt och hållet. ...................Tur man kunde va till nån hjälp...........


Nog om detta. Dagen har varit rätt bra. Skola. Skelettet och muskulatur och en del latin. Mycket intressant faktiskt och rätt givande. Lärorikt.

Nu är jag hemma, vet inte hur jag ska fördriva kvällen. Som vanligt.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: jen

Hej hej :)

Hur har din dag varit ?

2008-12-11 @ 18:12:34
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0