School.

Ja det kan man lugnt säga att de senaste 2 dagarna handlat om..enbart skola.. Men jag har fått sjukt mycket gjort också så jag är stolt. Ikväll kunde jag skicka in 3 inlämningsuppgifter vilket kändes skönt. Vet dock inte hur bra min hemtenta blev för den ansåg jag vara rent av svår. Men men.. det får gå som det går...

Inatt sov jag 10 timmar kan jag också berätta. Gick o la mig strax före 20 igår kväll, var sjukt trött igår kväll.. Så 10 timmars sömn innan skolan idag va väldigt bra för mig.

Är super förkyld.. eller jaa, nyser o hostar hela tiden. Och detta evinnerliga slemm som kommer när jag hostar gör mig lätt irriterad. Men men.. det är bara en förkylning, kunde varit värre.

Idag fick jag chansen att förlänga mitt HRL certifikat som jag tog för 1½ år sen så nu har man uppfriskat sitt minne om vad man gör i en situation då nån får ex. hjärtstopp.
Känns faktiskt som det sitter rätt  bra nu måste jag påstå. Men det blir väl en helt annan sak när det verkligen händer in real life kan jag tänka mig.

Nu tänkte jag faktiskt se nån serie innan jag går o lägger mig. Hoppas Jacke ringer nåt men det vet man ju inte..
Hoppas kan man iaf :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0