Läääänge

Igår satt vi uppe länge, mer än länge! Det var inte alls likt mig, satt uppe till efter 3 nån gång, ganska fantastiskt. :)
Det är skönt att vara med mamma..

Idag ska vi bege oss till Östersund o träffa brodern! Ska bli nice de också, se hans nya lägenhet o se hur han har de. Han jobbar dock till 16 men de e lugnt de, tar väl inte så jätte länge tid upp dit.
Mamma ha fixat matlådor åt han som han ska få, så han inte svälter ihjäl :)

Imorgon ska jag hem till Sundsvall igen. Och det är helg. Börjar nästan ångra mig o skulle nästan kunna stanna kvar hela helgen här uppe. Alla verkar ska ut i Sundsvall och det vill jag ju inte. Johan fyller år på Lördag så jag tänkte väl att jag skulle dit men vara nykter och inte gå ut på krogen. Just för tillfället lockar inte ens de :)
Johanna vill ha med mig ut i helgen.. och på sätt och vis vill jag men samtidigt inte. Jag kan ju iofs gå ut nykter. Men de e bara de att det kommer bli så mycket utgång i jul o nyår.. det blir de ju alltid.. så därför känns de dumt.
Ja vi får se hur jag gör.

Nu ska jag äta frukost.

By the way, det är bara 5 dagar kvar tills min älskling kommer hem, och nu börjar de kännas tungt.. Nu är det så nära så jag saknar han mer än jag tänkt mig.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: maria

heeej! jo tack det är bra med mej, får ju snart komma hem! hur äre själv? läser din blogg när jag kan men ha vart utan dator men jobbar på de :)

är du hemma till jul?

Puss å kramar

2008-12-18 @ 17:46:34
Postat av: mli

Va trevligt att du ska komma på lördag :) Bra att du håller mig sällskap med nykterheten ;) hehe

2008-12-19 @ 08:11:41
URL: http://mlish.se
Postat av: ronja

finfin blogg :)

2008-12-21 @ 11:08:33
URL: http://theronjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0