ingen simning

Blir ingen simning alls idag, får bli imorgon. Dom stängde så tidigt, hade tänkt kolla de igår men glömde bort - synd annars hade jag kunnat åkt dit tidigt istället o simmat, det är nästan skönast de.
Jag ska försöka ta mig till gymmet idag istället. Måste röra på mig. Grejar inte denna slöhet längre. Asjobbigt.

Ska ringa johanna o se om hon ska med ner på stan sen innan ja ska o träna.. vi har 2 julklappar vi skulle behöva fixa.


Har suttit o pratat med Jacksson på msn nu.. skumt att vi ändå kan prata där i bland o på telefon ibland.. nästan varje dag. Det ghör att man på nåt vis vänjer sig vid att inte ha han fysiskt här. Jag har han ju nära psykiskt iaf.
Vi började prata huruvida vi ska ta en weekend nånstans sen.. en spaweekend eller nåt.. skulle va hur skönt som helst. Men vi får se hur de blir. Jag föreslog att vi lika gärna kan ta paketet Sköna fredag på södra i så fall. =)
Hur som helst så saknar jag honom väldigt mycket Ibland. Men för det mesta så känner jag mest bara det trygga lugnet i att åtminstone ha honom och veta att han kommer hem så småningom.
Och då har jag min kärlek, min trygghet alldeles nära mig. Harmoniskt tänkande.



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0