Good

Nu ska man bara ta sig igenom denna helg och sen kommer älsklingen hem! :)
Han ringde idag, vi pratade lääänge, va längesen vi hade den möjligheten.. och det fick mig att sakna honom ännu mer. Men nu är det åtminstone bara 4 dagar kvar.

I helgen ska jag ju som sagt kanske till Mli o Johan, men vi får se.. har icke bestämt mig än. Den som lever får se :)
Annars så har jag en del att göra hemma.. var längesen jag städade så det ska jag absolut ta itu med. Och tvätta, och slå in paket.. och ja...
Sen så funderar jag faktiskt på att göra klart kursen MSK. Skulle va skönt att ha den undanstökad så fort som möjligt så kan jag koncentrera mig på Med. grundkurs sen. Får väl se vad de blir av allt.

Igår va vi till Östersund, bror hade en fin lägenhet och han kommer säkert trivas! Skulle jag nog göra iaf.
Var dock inte där länge men tillräckligt för att hinna träffa brorsan, fika och se hur han hade de.

Idag är det hemfärd, och det har varit skönt att umgås med mamsen lite även om det bara varit nån dag.

Nu ska jag göra mig iordning för snart ska vi åka.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0