Fantastiskt uppvaknande

Denna morgon har jag sovit lite oroligt, förmodligen för att jag har sån träningsvärk i benen att jag inte kan röra mig. Men vid halv 10 ringde min älskling och då kunde jag inte annat än vakna. Fy faaasen va jag saknar han! Det går fasen inte att beskriva hur det känns..

Igår bestämde jag o Britta oss för att åka ner på de omtalade Skeppsbro.. Alla har ju sagt att de e sånt röj där på söndagar och jag är böjd att hålla med! Jag försökte dock hålla låg profil och drack 2 öl under de 3 timmar vi va där. Britta drack visst desto mer ;P
Det var på sätt och vis skönt att gå ut denna söndag för då mindes jag genast varför jag suttit hemma. Människor är så jävla dum i huvet när dom dricker..och det kan väl jag också vara men igår va jag ju lugn så. Men det fanns andra som va fulla o dryga o kastade idiotiska anklagelser eller vad man ska kalla de. De va en kille som jag blev så tokig på så ja trodde jag skulle klappa till han.
Nej, jag förstår precis varför jag suttit hemma och ska nog hålla mig till det hädanefter. Dessutom är jag ruggigt trött idag trots att jag inte är bakis. Man blir ju trött ändå bara av att typ vända på dygnet.

Nej nu måste jag skynda mig på med nå kläder. Ska åka upp till salongen o göra en visit hos Mli :) Min gravida goa Mli!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: stina

hehe viist e dem :P

kul å spela på förfester å så:)

2008-12-15 @ 20:01:40
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0