Can anybody out there here me?

Jamen hejsan svejsan!

Idag har jag o min kära syster Johanna varit på stan o shoppat de sista klapparna.. Vi va också på Barista o fika.. där fick vi ligga med fötterna i vädret, hade nog kunnat öegat där ett tag, så jäkla skönt ställe att fika på :)
Hur som helst så bestämde vi oss för att gå på skeppan ikväll.. Så nu har vi spelat kort o druckit drinkar.. Very nice!

Så denna kväll är rätt skön måste jag säga..
NU ska ja fortsätta umgås.

Ha en bra kväll :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Haha men vafan, gåru ut iaf nu ;P

2008-12-21 @ 22:32:07
URL: http://mlish.se
Postat av: Nina

Hej Lovely :)

Klart, de gör inget.. jag vet ju att du tänker på mig lika mkt som jag tänker på dig.

Jag skjussade iaf. Elina till flygplatsen så jag tog bilen med mig upp till Gävle. Så skönt o va här..man blir så ompysslad från alla håll.

Älskar dig sötis, vi rings på julafton, visst!?

Puss o kram från mig till dig.

2008-12-22 @ 11:46:54
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0