time

Jaa, har inte alls haft riktigt ork eller tid att skriva. Igår satt jag aldrig ens riktigt vid datorn nånting så de känns verkligen som man ligger en dag efter med allting.

Redan i förrgår var det fullt ös, va ju knappt hemma nånting, och inge batteri på telefon hade jag heller förrän ja kom hem vid 22. Ja, det är hårt att va upptagen.

Igår så kom Johanna hit o pappa kom hem tidigare från jobbet. Vi hade projektet att fixa till i källaren o försöka göra ordning träningsrummet till ett rum för Johanna. Och det gjorde vi, hela familjen hjälpte till. Så på högst 2 timmar lyckades vi 5 personer bära ut en massa möbler o kartonger o skit. Så nu är det nästan lite tomt här nere.. :) Fast bara nästan!
Det blev fint på Johannas rum iaf...men tror hon o Britta ska åka på IKEA idag o handla nåt också. Igår grillade vi också, o de va kul för även att alla hjälptes åt med maten också. Och sen på kvällen spelade vi Chicago o Maja. Hur trevlig dag som helst tycker jag!

Nu måste jag kila, jobbar idag 7-15.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0