sööömn

Jacke komme rhem inatt. Han anländer kl 4 till Sundsvalls tågstation. Tänkte nog kanske möta han där då. Jag har ju ändå sovit sen 17:30 tiden till nu o nu ska jag nog bara ta en snabb dusch o sen lägga mig igen. Så då orkar ja stiga upp inatt o åka hem till han. Hinner ju bara kramas med han nån timme o sen ska jag ju på jobbet men det spelar ingen roll, jag vill bara träffa han. Saknar han ju så otroligt. Och nu när han ändå kommer hemt tidigare så må man ju passa på o vara nära han. Synd bara att de finns tråkiga omständigheter som tar hem honom, jag ska göra mitt yttersta att visa honom min kärlek.

Nää, jag är helt slut eftersom ja bara sov 2 timmar förra natten och har jobbat idag. =/

Godnatt

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0