Segast

Denna vecka har jag varit segast.. segast på att skriva, segast på att göra nåt i huvud taget.
Det har regnat hela veckan, bilket för mig nästan har varit bra för jag har varit otroligt trött.
Så denna vecka har jag varit på skolan och sen sovit, mycket mer har jag inte ¨stadkommit förutom en enda röra av papper o kläder o grejjer eftersom jag inte orkat plockat iordning absolut nånting.

Idag känner jag mig dock lite piggare åtminstonde just för tillfället. Därför ska jag efter frukosten försöka ta mig i kragen o plocka undan o greja o packa lite stuffs eftersom jag ska bosätta mig hos Jacob i Bydalen i helgen. Tänkte åka dit lite innan han kommer hem så han blir extra glad att kliva innanför dörren.
Vi ska vara kattvakt i helgen åt Herr Nils eftersom Herr och Fru Wallin ska resa bort. Kan väl bli trevligt eftersom käraste Nisse är gammal och skriker för full hals när helst han känner för det! :)

Nu ska jag trycka i mig frukost o sen satsa på att få nåt gjort.

Kan ju också berätta för er som e nyfikna att skolan gått bra. Och jag tror det kommer gå finemang, ska bli kul att börja plugga! Gjorde klart min första skoluppgift igår, visserligen med Brittas hjälp men ändå :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0