Orka?

Jag fattar inte hur fasen man ska orka den här distansen?
Klart att vi kommer klara det, det finns det inga tvivel om alls. Men hur ska jag orka hålla skenet och humöret uppe? Redan nu när han varit borta bara nån dag så känns det som att allt färgats till grått o bara känns trist. Hur ska man klara det sen då i flera månader utan att bli deppig?
Jag är helt ärligt talat rädd..
Rädd för att sakna så mycket att det gör ont i hjärtat.
Rädd för att längta tills man inte vet hur man ska handskas med längtandet.
Rädd för att ens tänka på oron man kommer känna.
Rädd för att bli deppig..rädd för att vara ensam så lång tid.
Jag är helt enkelt rädd även om jag vet till hundra procent att vi kommer hålla ihop.

Jag älskar dig Jacke, snälla, glöm aldrig det!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Fisloppan :)

Va stark, du är inte ensam att känna så! Detsamma är det för mig och min pojkvän, han jobbar utomlands på veckorna, han har bara 1 ledig vecka i månaden! Att sakna är bra även om det är tungt ibland. Kram!

2008-08-18 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0