Jobb, jobb, jobb

Jobbet har tagit över de senaste dagarna.. Tror till o med att min älskade kan tänkas vara less, för även om vi umgåtts så har vi inte direkt varit sociala med varandra, inte särskilt kärleksfulla heller.. Jag har jobbat o jobbat o sen har ja varit trött o tålamodet har börjat sina. Det enda jag tänkt på är nästa jobbdag o att jag måste lägga mig o sova tidigt för att orka ala dessa dagar av jobb.
Nu är jag inne på min 4:e jobbdag så de e bara 3 dagar kvar efter denna.. visserligen är de långt kvar av denna, jobbar till 21 ikväll. Men sen efter tisdagen är jag ledig 1 dag o sen börjar jag jobba igen. Så om jag är osocial så vet ni alla varför.

Känns jäkligt trist dock att jag skulle jobba så mycket nu sista dagarna då Jacke e hemma.. Han åker ju på måndag.. Och sen när han kommer hem nästa helg så jobbar ju jag igen.. Det blir min 4:e helg i rad som jag jobbar. Det är de enda som känns tungt med detta jobbande.. Men annars så trivs ja som fisken i vattnet och att man snart ska börja plugga skrämmer skiten ur mig.

Nu ska ja iaf jobba... snacka om att de blev ett inlägg om just JOBB.

Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0