Fyyy

Ja igår såg jag o Johanna film.. Vi gick först till Ica, köpte godis o sen kolla vi 2 filmer. Först såg vi Ps. I love you som va riktigt bra, men jag grinade väl cirka 1,5 timme i sträck av allt de vackra o sorgliga o lyckliga o ojojojoj.. Sen såg vi Step up 2 the streets som ju e en dansfilm o därför hur bra som helst! :) Alltid lika fascinerad över hur en dansare har sån full kontroll över sin kropp - häftit!

Pratade med Jacksson igår en stund mellan filmerna och oboj va ja saknar han, tårarna började rinna på mig igen. Det här är fasen inte kul. Och även fast han säger: "Nu kommer jag hem snart"..så är inte de nån tröst för mig. Javisst, han kommer hem imorgon.. stannar 2 dagar sen är han borta igen.. Och så kommer de va nu.. tills att vi inte kan säga längre att han kommer hem snart..inte ens 2 dagar.. då är det så mycket längre tid.
"Tuff tid framöver" - det är det minsta man kan säga.. det är ett rent Helvete.
Jag vill bara inte det här, jag vill inte. Jag känner mig som ett barn i trotsåldern och har lust att skrika högt så att alla hör: "JAG VILL INTE!"

Men än en gång då.. jag unnar Jacke det här och kan inte vara så självisk att jag bara klagar för min egen skull.
Så det är än en gång bara att bita ihop o kämpa vidare.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0