världens bästa

Har inget internet hemma hos oss nu..det kommer vara borta några dagar för att vi bytt bredband. Men tack vare att jag har världens bästa pojkvän så kan jag ändå sitta här o blogga nu :) Han kom hit igår med ett mobilt internet åt mig - är han inte världens underbaaraste så säg!?

Helgen har varit slöare än allt slöast.

I fredags blev det utgång o jag va för full o totalt knäpp i nhuvet utan att gå in på några detaljer
Igår var man ruggigt dålig och gjorde inte många knop alls. Var med familjen, grillade, myste med älsklingen i soffan framför tvn hela långa kvällen ända in på nattsidan.

Idag blire väl förmodligen träning och sen bara vara med älsklingen som åker väldigt tidigt imorgon bitti.

Ni som missat det - Jag älskar min Jacob Wallin.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-04-13 @ 13:06:20
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0