sunt liv

Idag har det varit en mycket sund dag känns det som nu iaf.

Åkte upp till Emilie på förmiddagen, hjälpte henne o plocka undan lite sen igår o diska o sådär.. sen satt vi o surrade strunt o läste lite astrologi o grejjer, alltid intressant!
Sen vid 14 tog jag en promenix ner på stan, träffade Johanna, åt en sallad på Coffee House o sen bar det av till Ego. På ego blev det ganska hård träning för oss och svetten slutade aldrig rinna tror jag! :)
Innan vi åkte hem drog vi o handla frukt eftersom vi tänkte kolla på film ikväll och ville vara lite nyttigare för en gångs skull. En film blev det också, "27 dresses" och den var faktiskt riktigt bra!

Surrade även med Jacke förut och jag började sakna han så mycket så till och med tårarna trängde sig fram. Tur är väl att han kommer hem imorgon så jag får träffa han! 5 dygn ifrån varandra.. visserligen har det gått rätt bra eftersom jag jobbat o tränat o aktiverat mig en hel del men ikväll kändes de tungt.
Så i helgen ska ja jobba o umgås med jacke bara.. På lördag blire grillning här på skönsmon o min far bjöd in älskade Jacke också så de ser ja fram emot.. Även Johanna kommer vara här så det gör saken lite extra rolig!

Imorgon jobbar jag 14-21 och innan dess hade jag tänkt dra o sola.. Försöka kanske ta en prommis med Bosse också så man får lite mer frisk luft.. men det beror helt på vädret som inte alls varit så kul de senaste 2 dagarna.

Nu ska jag lägga mig o sova så de äntligen blir helg snart!

Ha det bra kära läsare!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0