sovmorgon?

Idag tog jag mig ofrivilligt en liten sovmorgon. Trots att jag ställt två klockor med nån minuts mellanrum så blev jag väckt av min far strax efter 6. Så nu har jag klivit upp, tvättat mig o ätit frukost på nån minut bara. Ska precis åka iväg till jobbet.

Igår kom Jacksson hit o vi låg å kolla på tv o prata om Paris.
Jag troode inte jag skulle kära ner mig så mycket som jag faktiskt gjort nu.. men nu blev de så o de va ju bra! :)

Jobbar till 15 idag, sen blire stan en sväng o sen gymmet följt av ett Hip Hop pass.
Solen skiner och det känns som detta blir en bra dag!

HA en under bar dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: ewezi

Godmorgon godmorgon :D

2008-04-21 @ 06:32:06
URL: http://ewezi.blogg.se
Postat av: Evelina

Ha en riktigt toppenbra dag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0