snart äre äntligen helg!

Klev upp 7:30 så en liten sovmorgon gav jag mig själv iaf. Sen dess har jag tvättat, plockat undan lite o surrat med mamsen. Idag jobbar jag 14-21 och de va tänkt att jag skulle iväg o sola innan jobbet men ärligt så tror jag att jag struntar i de och drar iväg direkt på jobbet istället.

Ikväll kommer min älskade Jacke hem och det är inte så många timmar kvar nu tills de faktiskt.. Men de känns ändå som jätte lång tid.. fast jag vet att det inte är de.
Imorgon är man dessutom kanske ledig och då blire träning me Johanna, mys med Jacke och grillning på kvällen med familjen. Hur bra som helst tror jag morgondagen blir! Och även om jag skulle jobba så jobbar jag bara till 15 så då blire träning istället direkt efter jobbet och ändå mys med Jacke. =)

Känner mig motiverad till de mesta nu faktiskt vilket är väldigt skönt. Man har liksom energi till de mesta och de va de längesen man hade. Synd bara att vädret inte är bättre.

Jepp jepp, nu ska ja hänga tvätt o sen äta innan man måste iväg på jobbet! See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0