skratt

Igår kom min älskling hit och trots att de va sent när han kom så måste ja säga att han stannade ganska länge. Och han gav mig ett skratt utan dess like, ojoj, va ja skrattade! Och det är så underligt men det fick mig att må så bra.. vi va totalt knäppa, eller ja, egentligen bara han för jag är ju aldrig knäpp! ;P Och jag hoppade på hans rygg, hahaa, jaa, de är härligt att vara lycklig! Thanks J för garvet, längesen jag skrattade sådär.. förutom en gång med morsan på resan då förstås :D


Inatt har jag fått väldigt lite sömn, drömt om spindlar i alla dess underliga former och vaknade med tårarna rinnande och en panik känsla.. men lyckades tränga undan det för en liten stund o sova en stund till. Men 5:30 var det bara att kliva upp, ta en uppvaknings-dusch o greja lite.. Så nu är man fit for fight igen och redo för jobbet!

Va de är härligt med solljus och vår!



Ha en underbar dag!

image33

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0