Skogsfunderingar och Sol

Nu har jag spenderat 1½ dygn här i Utanede. Jag har varit fullständigt omgiven av djur och skog. Men vet ni vad? Det är inte så jätte farligt ! :)
Har ju umgåtts med familjen och det är aldrig fy skam på något vis.

Det som känns så underligt med att vara här är förmodligen att det känns som att man har glömt något hela tiden, känns som de va en massa som skulle göras men som man numera glömt pga lugnet här i Utanede.
Jag har kommit fram till att detta måste bero på att man är så van vid stan, att vara ren o hel o ha en hel massa att göra om man bara vill. Att träna o greja o dona. Här, här är man lerig och inte alls särskilt ren, här finns inte särskilt mycket att göra och man ser inte många människor heller.
Men ni ska inte missförstå mig, jag vantrivs inte här och jag är inte heller särskilt uttråkad. Mest bara förundrad över vilken skillnad det är..

Solen lyser iaf här idag och jag tror det kommer bli en fin dag här i skogen. Känns lite taskigt mot min mor att jag har lite hemlängtan.. känns som jag vill hem och tvätta o ta itu med livet där hemma.. och förstås åka hem o ta hand om J när han anländer till stan igen.
Men vi får s ehur det blir.


Hur som helst så är jag glad att solen skiner, det gör mig glad!


image38 Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0