Not sleepless

Jamen äre skönt att sova eller vad säger ni? Det är ju hur skönt som helst, det är också hur skönt som helst att vakna 6:30 och känna sig utvilad! Det finns inget bättre enligt mig just nu.. För imorse va de så, vaknade 6:30 och kände mig utvilad..började genast byta sängkläder o tvätta. Häärliga tider :)

Kul också kändes de att kära syster har varit här och jag hoppas hon kommer va här lite mer framöver.
Känns liksom mer som hemma då på nå vis, eller ja, hemma känns de ju som ändå, men de blir liksom roligare på nå vis..

Idag ska jag iaf jobba 15-21 och det tror jag blir bra, har ju varit ledig i hela 4 dagar nu så de börjar va på tiden att man får nåt vettigt gjort. Sen rycker de i träningsnerverna nu också, skulle ha varit iväg o träna idag men de tror jag inte blir nå av. Men imorgon blire iaf! Och då ska vi försöka med lite hårdträning tror ja för sen blire ju uppehåll igen ända tills lördag åtminstonde eftersom ja ska på roadtrip med min mor tors-lörd.

I'm a happy happy girl, in a big happy world.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0