long time..

De var ju nån dag sen ja skrev nu. Har ju varit på en liten semester med min mor, en roadtrip. Och det har varit nice! Kommer lite bilder sen men hinner inte riktigt me de nu.
Vädret är härligt, grillen igång o ja ska till min bästa mli o festa lite :)
Sen ska ja få spendera natten hemma hos min absolut alldeles bästa pojkvän jacke.

Idag fick jag veta vad min kärlek har funderat över angående min födelsedag som är 29 maj. Såhär sa han:
"Jag skulle vilja bjuda dig till Paris."

Och kära ni, den chock som följde var på riktigt. Jag bara titta på han, frågade hundra ggr: "Allvarligt!?!?". Sen ville tårarna tränga fram, sen ville man skratta.. men framför allt kände jag mig som ett stort frågetecken.
Hur i hela friden har jag förtjänat detta? Såhär långt skulle aldrig nån nånsin ha tänkt tidigare ens, att behandla mig så väl. Tankarna o frågorna simmade runt i skallen.. Men framför allt så var det en överväldigande lycka.

Jag älskar dig Mr J.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0