Klumpen i magen som kallas väntan

Nu beger vi oss snart till Långsele på marknad. Ifall det blir kul vet jag inte, och det lär inte vara nån stor marknad men det är förmodligen bättre än att bara sitta hemma o kolla på tv eller liknande.
Ska också hälsa på Jens o hans tjej o se deras nya gemensamma hem uppe på byn.
Efter det blire hem och grilla o greja, det ser jag mest fram emot, att få hjälpa till och fixa maten.


Går annars med en klump i magen som kallas väntan.
Nu går jag med mobilen i fickan och bara väntar på det där samtalet då jag ska få höra rösten som jag älskar, rösten som skulle få mig till tårar just nu bara för att jag saknar den såå..
Vill bara veta när min J kommer hem igen, när jag får umgås med han igen.
Jag längtar så fruktansvärt efter honom.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: sofie

svar: naww tack så mycket (a) desamma!

2008-04-27 @ 14:54:14
URL: http://toofts.blogg.se
Postat av: Denise

Den där klumpen i magen, väntan och längtan, känner jag mycket väl igen. Tro mig... =/

2008-04-27 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0