Hundarna

Okej, jag erkänner, hundarna är ju rätt gulliga o snälla och jag tycker inte alls så illa om dom som jag trodde.
Men jag ska också erkänna att denna 1 åriga Bernhard vet jag inte riktigt hur jag ska handskas med, en stor Grand Danois som inte låter mig vara alls, antar att han bara vill bli klappad och när jag klappar han en stund så borde han kanske kunna lämna mig ifred en stund.. Men tyvärr så funkar inte grunkan på det viset.

Nu sitter han o gnäller och jag har ingen aning om vad han vill, jag har varit ute med han och jag har gosat med han.. kanske han vill ha mat? Hur som helst så märks det stor skillnad på honom och gamlingen Igor.. Men deras gemensamma nämnare är snällheten.

Tänk att jag skrev ett inlägg om hundarna, trodde jag nog aldrig jag skulle göra. :)



Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Louise

Åhh.. Låter mysigt!
Gott med grillat! Hehe..
Tack så mycket..
Det samma till dig!

2008-04-27 @ 09:53:51
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad härligt, jag tycker detsamma om frukost! :) vad ska du göra idag då?

2008-04-27 @ 10:45:10
URL: http://bysara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0