Grönt Söder och London..

Kvällen avslutas med Grönt Söder te och ett kärleks samtal från min älskling som nu igen är många mil ifrån mig - närmare bestämt cirka 62 mil.
Han är då alltför rolig. Sa att vi ska hitta på nåt sen senare när han kommer att jobba 2 veckor i sträck vilket innebär att vi inte kommer träffas så mycket på ett tag. Jaa, visst kan vi hitta på nåt tänkte jag..
Då kom förslaget från han: "Vi kan väl åka till London?"
Och jag börja garva.. Han är ju för sööt, men Ja, visst kan vi väl åka till London! :)

Som asvlut på denna dags bloggande delar jag med mig av en låt.

En låt från filmen jag nämnde tidigare: Tyttö sinä olet tähti.
Låten heter Pidä Musta Kii




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0