goodnight dear world

Nu kära, älskade värld så tänker jag gå o lägga mig.

Nu har jag haft mitt "gonatt samtal" med han som jag tycker väldigt mycket om, och mina tårar har blött ner mitt linne och huvudet är trött o gör ont av detta gråt.
Kom på de nu att det är ofta de blir såhär på onsdagen eller torsdagen, att då kommer saknaden som allra allra värst och det liksom sticker i hela kroppen av saknad. Är det för att han oftast kommer hem på fredag så de e bara en eller 2 dagar kvar, att man känner att man inte orkar en dag till? Eller vad är det?
Hur som helst så tror ja inte jag blivit såhär ledsen någon gång pga saknaden till Jacke, inte som ikväll.. Och det är otroligt - än en gång - hur han orkar med mig, lilla griniga jag som gråter o e deppig allt som oftast. Visserligen vet jag att han vet att jag är en mycket glad o snäll tjej egentligen.. men ändå..
Kan inte annat säga än att jag har tur, är lyckligt lottad just nu.. måtte jag ta vara på de.

Godnatt och sov gott med söta drömmar! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0