Fredag, vad gör man?

Sånt här tycker jag är svårt, att ta beslut, att prioritera..

Agge hörde av sig till mig idag o fråga om inte jag ska med ut ikväll, dansa lite.. Hon tyckte de ryckte lite i nerverna. Jag sa att jag skulle fundera på saken. På sätt och vis är det enkelt att säga nej men ändå inte. För på sätt och vis skulle de ju va kul att gå ut o dansa lite.. Men jag är ju så gärna med min Jacke också. Går det att vara med han också kanske? Och frågan är ju förstås vad han skulle göra om jag gick ut, skulle han då hitta på nåt eller bara vara hemma? Egentligen ganska löjligt att fundera över de här! :) Men men, är man en velig person så är man..
Jag tänkte ju faktiskt inte gå ut nåt alls i helgen egentligen.. så kanske man ska stanna hemma.. men de brukar ju bli som roligast när man inte planerat nåt o egentligen bara tänkte va hemma.

Ja vi får väl se vad jag kommer fram till. Ska hur som helst först på stan o träffa syrran o vi ska träna.

Vad gör alla Ni andra den här helgen?

Ha en bra fredag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Carolin

Jag ligger hemma själv i lägenheten i helgen. Förkyld och feber! Lagomt lugnt. Jobbigt när jag inte ens har energi att köpa mig mat och nässpray :) Ha så kul ikväller! Kramen

2008-04-11 @ 19:31:34
URL: http://myfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0