filmen

Idag blev jag grymt sugen på att se filmen: Tyttö Sinä Olet Tähti.
Det är helt klart en utav mina favorit filmer.. Har sett den massvis av ggr och man bryr sig inte de minsta om att den e på finska, man liksom vänjer sig vid det.

image61

Lär ska se den med syster Johanna något i veckan, right sis?


Nu sitter jag iaf här, hemma fårn mitt tandläkarbesök. Bedövad i hela munnen och känner mig mindre funktionerande än vanligt. Ett hål lagades och en visdomstand blev utdragen.
Jaa, det känns faktiskt riktigt obehagligt just nu.

Hoppas ni alla haft en bra dag!?

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

KUUUNG film :D

2008-04-07 @ 21:52:28
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0