det är över

Jobbandet för idag är över och det har gått fint. Men trött är man nu eftersom man klev upp så tidigt imorse och förhoppningsvis blir det en tidig kväll ikväll så man orkar med morgondagens jobb och träning.

Ganska trist eftersom jag inte har nå jätte mycket att skriva om just nu, det är för en gångs skull verkligen torka i mitt huvud och det snurrar bara runt en massa jobbgrejer i huvet - som alltid efter ett intensivt kvällspass.

Sitter just nu o pratar me M som befinner sig nere i Spanien och det är inte utan att man blir lite avis, där har dom 27+ och kan bara njuta av värme och sol i sitt jobb. Det skulle inte va fel att ha jobb i ett varmare land - då kanske man får mer energi och glöd till att jobba och allt annat som måste göras i vardagen. Fast samtidigt så kanske man inte skulle uppskatta de lika mycket i det långa loppet som vi gör här uppe i kalla norden.

Idag när solen sken och ja va på väg till jobbet, såg all snö börja smälta bort och det var rent av nästan varmt i luften - då fanns energin och glädjen där, allt liksom lättade på nåt underbart vis!
Just då, när solen sken i mitt ansikte och jag hade bra musik i öronen så tänkte jag att det enda som saknades just då var en annans hand i min hand - Jackes. Och då slog det mig också att denna sommar kommer bli skit bra! Jacke är hemma hela sommaren, jag kommer kunna spendera tid me min gogumma Mli, första sommaren i sverige på 2 år - nice :)

Nää, nu är det slutskrivet för idag tror jag!

Sov gott.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0