blir inge av

Var ju meningen att jag skulle ut till Alnö idag men ja tror faktiskt att jag skippar de. Håller på o tvättar o grejar för fullt nu så ja tänkte få lite gjort här hemma nu.. sen ska ja ju träffa Carolin på stan typ vid 14:30 så de hade blive lite tajt om tid.
Dessutom tror jag att ja ska dra o träna nu på förmiddagen istället, träna o sola innan ja ska träffa Carolin. Sen ska ja en sväng på bolaget innan man ska hem. Ska fråga Carolin om vi ska promenera hit hem från stan, så får man lite mer motion och framför allt frisk luft!

Hittills denna morgon så har jag tränat en lång stund på koreografin som vi lärde oss igår, bara för att de e så jäkla kul! Och jag håller på o tvättar, har ätit ordentlig frukost och plockat o grejat lite här.

Idag såg jag också att min kära mobil har anlänt så den tänker jag hämta ut idag, Livet leker ;P

Ikväll blire lite mysparty hemma hos Emilie darling i Haga. Får väl se om vi går ut o shakar lite ass men de e inget bestämt än, återstår att se.

Nej hörrni, ovettigt att sitta här o skriva om ovettiga saker. See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0