åååh, de e kärlek!

Här sitter jag på jobbet, har jobbat cirka 3 timmar men det känns så lätt även fast hela dagen är kvar! Igår kom min Jacke o hämtade mig efter jobbet och vilken Lycka det va att se honom! Jag har saknat han så mycket de senaste 2 dagarna att det inte går att beskriva.. Var så mysigt att inte behöva sova själv inatt..

Igår när vi kom hem så satt vi o surra med pappa o Britta. Men ja blev så trött o less att lysnna på deras surr så tills lut gav vi upp. Då var klockan strax före 23. Både jag o Jecke var trötta så vi somnade ganska genast.. Så himla tryggt att få va i hans famn igen o inatt har jag sovit gudomligt!


Efter jobbet idag blire träning med Johanna och det ser jag grymt mycke fram emot! Ska bli så himla nice att få svettas en massa, och sen bastu o dusch.. ojoj va härligt de ska bli! :)

Sen ikväll äre ju grillning som står på schemat hemma på skönsmon med Johanna, Jacke, Pappa, Britta o Wille.. JA härliga tider!

Agge frågade om det blir nån utgång ikväll men jag kan inte bestämma mig.. beror ju på vad jacke ska hitta på..

Nää, jag som är som ett apelsinmonster nu för tiden ska trycka nån till apelsin innan det är dags att fortsätta jobba! Men kära vänner och läsare...
Ha en bra lördag!



Jag älskar dig kära syster så himla mycket och är så glad att jag flyttat hem igen och fått komma dig såhär nära.. Vi har aldrig varit såhär nära förut och just därför känsn det extra bra just nu! Du är så himla underbar!
http://johaanisch.blogg.se

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0