a great weekend

Denna helg har ju varit bra! En vit och bra helg med kärlek, träning och jobb på schemat.

Igår drog vi o träna direkt efter jobbet och svetten rann så man knappt såg nånting, så himla härligt! Sen blev det hem o äta grillat med familjen. Gottigotti måste man ju säga!
Efter en god middag med vin o surr så åkte jag o Jacksson hem till han för att se film men somvanligt var jag trött efter att ha varit igång hela dagen så ja somnade.. Trevligt sällskap va man as usual.

Idag så åkte ja o Jacksson ut till Birsta, gick nåt varv o kikade och fikade på Charm. Hela 2 timmar spenderades där ute och nu är man hemma. Ska iväg o träna snart med syrran och sen blire väl att va med Jacke igen eftersom han åker imorogn. Ikväll blire bio där vi ska se filmen "Jumper". Även att Emilie o Johan också tänkte följa med kanske! Skulle va skoj :)

Och idag tror jag att jag tänker unna mig lite godis - har ju varit så duktig med att dra ner på allt godis o tjaffs så jag tror faktiskt jag får unna mig de ikväll!

Yeees, men vi hörs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0